Sekret naturalnego piękna w 3 krokach

Dzisiejszy wpis nawiązuje oczywiście do naszych ulubionych kosmetyków organicznych, ale przy okazji podpowiada dwa pozostałe filary naturalnego piękna, na którym powinno nam zależeć w każdym wieku, niezależnie od okoliczności. W miarę możliwości warto w 3 krokach dążyć ku pięknu, które wymaga paru poświęceń. Na szczęście, do wszystkiego można dojść zgodnie z naturą! Dowiedz się, jak.

1. Dieta

Czy wiesz, że wygląd Twojej sylwetki zależy bardziej od tego, co jesz, a nie od ćwiczeń i aktywności? Świadomy wybór poszczególnych składników spożywczych, które lądują na Twoim talerzu, przekłada się nie tylko na samopoczucie, ale przede wszystkim zdrowie i wygląd. Każdemu zdarza się przesadzić i złamać nawyki, ale zasadniczo powinniśmy przestrzegać umiaru oraz wytyczonych granic dietetycznych.

Dobrym wyborem jest jedzenie pięciu niewielkich posiłków w regularnych odstępach. Nie objadaj się bezpośrednio przed snem, unikaj zbędnych przekąsek i „zapychaczy”. Nie jedz zbyt tłusto, ale dostarczaj organizmowi naturalnych, zdrowych tłuszczy, które wśród wielu zadań mają m.in. transportowanie witamin wewnątrz organizmu.

Jedz więcej warzyw, niż owoców, unikaj codziennego jedzenia mięsa. Dużo lepszym wyborem są świeże ryby z pewnego źródła. Nie maltretuj żołądka zbyt szaloną mieszanką składników, a najlepiej – konsultuj swoje przepisy z lekarzami i dietetykami. Każdy ma inny organizm, inne przypadłości, inne potrzeby. Najważniejsze, to jeść świadomie. Nie chodzi tylko o dodatkowe kilogramy, których chcemy uniknąć. Przede wszystkim potrzebujemy zdrowych podstaw do życia. A poza tym, dieta bezpośrednio wpływa na wygląd skóry. Jej zbyt szybkie niszczenie może być objawem złych nawyków żywieniowych, które trzeba jak najszybciej zmienić!

2. Aktywność fizyczna

Nie każdy jest urodzonym sportowcem, który rwie się do bicia rekordów. Nie każde dziecko musi uganiać się za piłką czy błyszczeć na lekcjach WF. Nie każdemu zdrowie pozwala na maratońskie dystanse. Ale każdy może w ten czy inny sposób dbać o odpowiedni, zdrowy poziom aktywności. Mniej jazdy samochodem, więcej spacerów na świeżym powietrzu. Codzienna gimnastyka dla lepszej pobudki. Rekreacja w wolne dni – rower, basen, nordic walking, siłownia na świeżym powietrzu. Nawet bez zawodowej kariery, można poświęcić się hobby piłkarskiemu, narciarskiemu, koszykarskiemu i… lista dyscyplin jest przecież tak długa!

Aktywność fizyczna poprawia kondycję, przemianę materii, wzmacnia organy wewnętrzne i krążenie krwi. Zalet można mnożyć. Wśród nich jest także wpływ na wygląd. Skóra, która jest stymulowana wysiłkiem fizycznym, odpowiednio pielęgnowana, staje się świeższa i zwyczajnie piękniejsza. A sylwetka? Modelujesz ją według z góry ustalonego planu!

3. Naturalne kosmetyki

Dieta, ćwiczenia – a na dokładkę kosmetyki naturalne. Zdrowe zamienniki kremów, balsamów, scrubów, maseł, szamponów. Skomponowane z ekologicznych, organicznych substancji, które naturalnie przywracają skórze jej zdrowy i piękny charakter! Poczytasz o nich na naszym blogu.

One Comment

  1. Wiktoria22 said:

    Dieta ? ha oczywiscie , ale jedzenie samych warzyw wcale nie sprawi ze bedziemy piękne, jedzenie nie jest zle, no chyba ze opychamy sie burgerami codziennie, ja mam zwykla diete, uzywam roganicznych naturalnych kosmetykow, bez silikonow (Skarbiec Natury) jem duzo owocow, szczegolnie cytrusów 🙂

    Kwiecień 2, 2019

Comments are closed.